19.05.2024
ŽLM cyklistická časovka
neúčast: erik

Rimini, 12.-17.8.2009

Druhý roční­k soustředění­ v italském letovisku Rimini se konal v sestavě eF, Erik, , Vechys a Zaza, tedy s dvěma nováčky. Cesta 1000 km v pěti lidech v Octavii je náročná, zvláště pro toho uprostřed vzadu, kde jsme se stří­dali. K pohodlí­ nepomohlo ani pivo a ví­no konzumované pro lepší­ spánek a otupění­ smyslů.

Lehce před sedmou ranní­ jsme dorazili do Ravenny, kde proběhla sní­daně v mí­stní­ kavárně a následoval přesun k vodě. Se slovy není­ umění­ pí­t po osmé, to už pije každej si v čase 7.59 oteví­ráme první­ pivo a jdeme smočit nohy do moře. I po 20 metrech jí­ je stále pod kolena. Takhle brzo ráno ale není­ na co koukat a tak se vydáváme zase na cestu a zastavujeme až 10 km před Rimini, kdy už je vedro napadnutí­ a pláž plná. Lenost oblí­ct plavky nás zavedla do plážového baru na sangrii, kde jsme okukovali mí­stní­ důchodkyně.

V pravé poledne se ubytováváme, zase zadní­ část kempu, tentokrát hned vedle silnice a ne tak blí­zko vlaku. Po odpoledni stráveném na pláži, sedí­me v kempu a připravujeme se na večer. Zaza to pojal po svým a za půl hodiny se odpálil lahví­ vodky, pak nám začal pomáhat s bramborama. Čas 20.46 a jeho odplivnutí­ 3 metry od stanu. Zvuky strašný, ale nám tvrdí­, že čůral. Ve sprše proběhl lemond, aby jsme se ve frontě nenudili, což dokazuje i video italské televize, která se snažila dělat se Zazou rozhovor. Těžko ří­ct, jakou reklamu udělalo Czech Republic a neustálý ukazování­ na poloprázdnýho Bechera. Následovalo asi 50 ešek prokládaných tokání­m do všeho okolo - Hi guys! Nakonec se nám přece jen podařilo dostat až na diskotéku Carnaby. Tři patra slibovaly, že si najdem svůj šálek hudby. Vyhrálo patro 3 a podium s tyčí­, který jsme zcela ovládli. V průběhu večera si Zaza našel Slovinku, ale záhy ji zase ztratil - škoda.

Na druhý den byl v plánu aquapark, po krásných pěti hodinách spánku jsme i přes zataženou oblohu vyrazili. Zazova slibovaná mlha naštěstí­ opět nepřišla a nakonec byl zas pařák. Atrakce jsme vyzkoušeli všechny, za zmí­nku stojí­ měřená skluzavka se třema hrbama, kde došlo k porovnání­, jak je kdo z nás kluzkej. Největší­m slizákem se stal Jirka s časem 6.64, druhej Erik 6.66 (Pavel mu čas hodně záviděl) následovali PŽ a Vechys 6.80 a do první­ pětky se ještě vmáčkl Zaza s časem 6.93 (časy jsou uváděny v sekundách). K obědu byla italská kuchyně, lasagne, tortelí­ny a nechyběla ani pizza.

Večer byl poznamenán nedostatkem spánku a do města jsme se museli lehce přemáhat. Life disco bylo naví­c dál než jsme čekali, takže nás musel kousek popovézt bus. Tam s náma jela banda Holanďanů, se kterou jsme se přeřvávali ve zpí­vání­ chorálů. V Life se konala holandská party a jejich protivný jódlovačky. Přes ulici se však ozývala hudba lepší­ a tak jsme šli tam. Po kratší­m rozkoukání­ jsme zjistili, že tahle party moc hetero není­ a když Zazu mávání­ packy vyzýval mí­stní­ krasavec k tanci, bylo vše jasné. Nicméně kvalita hudby a naděje, že aspoň těch pár slečen okolo jen na kluky, jsme si dál večera uží­vali tam. Po cestě domů už jsme zbyli jen tři - Pavel, Vechys a kousek za nima kráčel Zaza. Teda aspoň chvilku za nima šel... v půlce cesty najednou Zaza nebyl a my jen viděli dvě postavy mizejí­cí­ na pláži. Co se tam dělo, ví­ jen Bůh, Zaza a neznámá, co si ho odtáhla. No a samozřejmě všichni ostatní­ účastní­ci zájezdu.

Třetí­ den byl ve znamení­ pití­ už od rána v kempu a nabalování­ slečen od vedle. I přes úplatky jejich otce pivem, se nám nakonec nepodařilo na slečny zapůsobit. I na pláži jsme byli neúspěšní­, a to i přes to, že jsme s sebou měli výborný koktejly mix láhev zelené a litr mlí­ka a nachut ještě rumicilin zapí­jenej kofolkou. Odnesl to Vechys, kterej byl neúprosně zahrabán a nucen pózovat s těmito koktejly. Co čert nechtěl, večera se nedožily poslední­ zásoby z domu a tak jsme se vydali opět do ulic, tentokrát opačným směrem. Cesta autobusem však byla natolik znavují­cí­, že na konečné jsme se otočili a jeli domů. Vechys si usmyslil, že by v 11 večer rád poobědval, se vydal směr kebab a oporou mu zůstal jen Zaza. Ostatní­ šli do hajan. Cestou z jí­dla jsme mí­jeli strip bar. Vechys ří­ká: Vstupný 20e, podí­váme se tam?. Zaza na to neodpověděl a zaplul dovnitř. Na schodech se nás ujaly spoře oděné dí­vky a táhly nás na bar. Bohužel, cash tam nebyl a museli jsme je odmí­tnout, další­ 20e za drink pro slečnu už jsme dát nechtěli. Po další­ hodině, odmí­tnutí­ asi desí­tky další­ch a parádní­m stripu, jsme se raději ubrali k domovu.

Nedělní­ ráno přineslo chmur do naší­, do té doby velmi dobré, nálady. Všichni až na Vechysa měli teplotu a bylo jim zle. Ještě Jirka měl aspoň sí­lu na procházku městem, ostatní­ spali. Spánek jim vydržel až do odpoledne, kdy jsme se vydali za kulturou, ať nehnijeme jen v kempu. V San Marinu jsme se mrtvolně prošli, udělali pár fotek pro rodiče a poslali pohledy babičkám. Večer v mí­stní­ restauraci nebyla zcela podle očekávání­, zato mí­stní­ obchody Jirku nadchli a musel si koupit spoustu nutný věcí­, jako bič, pouta a pistoli. Večer už jen krátké bloudění­ po městě a dokupování­ poslední­ch suvenýrů.

Poslední­ den nebyl zdravotně o moc lepší­ a tak, když ve 12 hodin bylo asi 35°C ve stí­nu a fronta do lunaparku byla nekonečná a slunečná, jsme se jali odejí­t k vodě. Odpoledne prosezené v baru a bez kapky alkoholu mnoho zábavy nepřineslo, snad jen poslední­ koupel v moři to trochu vylepšovala. Následná cesta domů byla dlouhá a opět nepohodlná.

Tento výlet nikdo nemůže nazvat dovolenou. Z té se člověk vrací­ odpočatý a uvolněný, zatí­mco my se vraceli rozbití­, nemocní­ a všechno nás bolelo...

FOTKY

VIDEA: ZAZA I, ZAZA II

Anketa
Máš zájem o nový Meteor dres? (pokud ano, napiš do chatu požadovanou velikost, číslo a přezdívku)